☺tina☻خوش اومــــــــدین

☺tina☻خوش اومــــــــدین

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 84
بازدید کل : 20765
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1



پ نه پ...

***پَ نه پَ ***

رفتم دم مغازه به فروشنده می گم قرص پشه داری؟
می گه واسه کشتنش می خوای؟
پـَـ نه پَــ، برای سردردش می خوام!
......................................................................
رفتم مغازه میگم آقا یه شونه تخم مرغ بده
میگه میبریدش؟
میگم پ ن پ همینجا میشینم روش تا جوجه شن!!!
......................................................................
رفتم جلسه ثبت نام 1ساعت وایسادم.یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی؟ پـَـــ نَ پـَـــ اومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم..
......................................................................
پدربزرگم فوت کرده تو قبرستونیم دوستم زنگ زده میگه کجایی؟ میگم بهشت زهرا ! میگه واسه چی ؟ میگم واسه پدر بزرگم. میگه اِ ؟ فوت کرده ؟ میگم پـَـــ نَ پـَـــــ تمرینی اومدیم مانور بدیم اگه یه وقت اتفاقی افتاد هول نشیم...
......................................................................
رفتم تو مغازه میگم:2تا سی دی به من بدین...میگه:خام میخوای؟؟ پَ نه پَ نیم پَز باشه خودم میذارم رو آتیش تا برشته بشه.
......................................................................
گدا : دستشو دراز کرده به مرده !
مَرده میگه : پول بدم ؟
گدا می گه : پَ نه پَ بزن قدش !
......................................................................
با کلی عشق و علاقه به طرف میگم i love u میگه با منی؟؟میگم پ نه پ به pmc
......................................................................
پسر همسایمون تو پارک داشت بریک دنس میکرد.یه یارویی بعد از نیم ساعت تماشا کردن میگه این آقا داره میرقصه؟میگم پ نه پ شربت خاک شیر خورده میخواد ته نشین نشه!!!!
......................................................................
گوشیمو سایلنت کردم رو میز داره میلرزه....
میگه داره زنگ میخوره؟
پ نه پ خربزه خورده فکر اینجاشو نکرده!!!
......................................................................
ترکه شب اول قبرش از نکیرو منکر میپرسه:شما نکیرو منکرین؟میگن:پ ن پ!کامرانو هومنیم اومدیم بهت بگیم تو خودت نمره ی بیستی!!!
......................................................................
به بابام میگم برو تو حمومو نگاه کن سوسک نباشه!
میگه ای بابا میترسی؟
پ نه پ با احساساتم بازی کرده نمی خوام ریختشو ببینم!
......................................................................
رفتم تو آپارتمان دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش کنم.میگه
یارو میپرسه نذریه؟
پ نه پ با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش!!!!
......................................................................
رفتم سر یخچال به مامانم میگم موز خریدی؟ میگه پـــ ن پــــــ خیاره تو زعفرون خوابوندم.

.................................................................................................................

کبوتر با کبوتر ، باز با باز ؟

 

پَ نَ پَ الاغ تک شاخ با مرغ مگس خوار,سوسک آفريقايي با نهنگ سرچکشي !

................................................................................................................

فرشو پهن کرديم پشت بوم ، همسايه ميگه شستين گذاشتيد خشک بشه ؟

گفتم پَ نَ پَ انداختيم ويتامين D جذب کنه تا رنگ گُلاش ثابت بمونه !

..............................................................................................................

غذا مونده روي گاز خاکستر شده.

اومده ميگه سوخته ؟ گفتم پَ نَ پَ بيش از حد جا افتاده !

..........................................................................................................................

تو کلاس هي ميگيم “استاد خسته نباشيد” ، استاد ميگه يعني وقت تمومه ؟ گفتيم پَ نَ پَ همين الان از اتاق فرمان اطلاع دادن که ? ساعت به تايم کلاس اضافه شده !

.................................................................................................................................................

فاميلمون اومده ميگه شما دانشجويي ؟ گفتم پَ نَ پَ پشت کنکور مهد کودک گير کردم !

............................................................................................................................................

توي صف بربري وايسادم ، يارو ميگه شما هم توي صفي ؟ گفتم پَ نَ پَ من از اداره بازرسي و نظارت بر کيفيت و قيمت نان مزاحم ميشم ، طبيعي رفتار کن سه نشه !

........................................................................................................................................

دندونم سياه شده ، ميگه خراب شده؟ گفتم پَ نَ پَ اين يه دونه خارجيه مدل Black Edition !

........................................................................................................................

ساعت خوابيده ، چهارپايه آوردم ، ميگه ميخواي باتريشو عوض کني ؟ گفتم پَ نَ پَ اينجا جاش مناسب نيست ، سروصدا زياده ، ميخوام ببرمش اتاق خواب بخوابه !

............................................................................................................................

کل خونه همسايه رو سياه کشيدن ، رفيقم ميگه يعني کسي فوت کرده ؟ گفتم پَ نَ پَ معدل بچشون شده ????? ، واقعا خدا بهشون صبر عنايت فرمايد !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: تينا تاريخ: سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام دوست عزیزم از این که وبلاگ منو انتخاب کردی تشکر میکنم و امیدوارم لحظات خوبی رو اینجا داشته باشید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to tinajoon.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com